لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان: فعالسازی قانونی و رایگان(؟!) ویندوز

لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان: فعالسازی قانونی و رایگان(؟!) ویندوز

محصولات اوریجینال و ویندوز قانونی برای شما امنیتی را در هنگام کار با رایانه فراهم می‌کند که نظیر آن را ممکن است قبلا تجربه نکرده باشید. با وجود به روزرسانی‌های مداومی که شرکت مایکروسافت برای ویندوزهای قانونی و محصولات اوریجینال فراهم می‌کند، می‌توانید مطمئن تر از همیشه به انجام کارهای مهم، بانکی و امنیتی خود بپردازید و کمتر نگران سرقت اطلاعاتتان باشید. همینطور با توجه به ویندوزهای کرک‌شده‌‌ای که در دسترس است، می‌توان به طور قاطع گفت که ایجاد مشکل در سیستم و ویندوز شما به راحتی می‌تواند اطلاعاتتان را از بین ببرد و ممکن است دیگر نتوانید آنها را بازیابی کنید. در صورتی که در هنگام استفاده از نسخه‌ی اوریجینال و قانونی ویندوز، می‌توانید از قابلیت‌های ذخیره‌ی ابری مایکروسافت استفاده کنید و تمام اطلاعات خود را در محلی امن بدون هیچ تهدیدی حفظ کنید.

با اینکه در ایران انتخاب محصولات اوریجینال و قانونی می‌تواند سخت باشد اما اگر از افرادی هستید که به حریم شخصی خود و اطلاعاتی که در اختیار دارید، ارزش قائل هستید و دوست دارید بهترین استفاده را از بزرگترین و محبوب‌ترین سیستم عامل جهان ببرید، بنابراین تهیه ویندوز اوریجینال و قانونی می‌تواند انتخابی باشد که یک بار انجام می‌دهید و برای مدت‌ها از مزیت‌های آن استفاده می‌کنید. مایکروسافت لایسنس انواع مختلفی از نسخه‌های ویندوز را با قیمتی به صرفه برای شما فراهم می‌کند تا از تجربه‌ای امن، به روز و کامل برخوردار شوید.

متاسفانه در کشور ما که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی و سازمانی از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم افزارهای اصل، عدم آگاهی از تفاوت نرم افزارهای اصلی با غیر اصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه بابت کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده بخش کثیر کاربران از ویندوز‌های Crack شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده می‌کنند.

طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شده که خیلی از کاربران به دنبال تهیه لایسنس های اورجینال و رایگان ویندوز 10 هستند، اما آیا واقعا چنین چیزی وجود دارد؟ به بیان دیگر آیا لایسنس اورجینالی برای Windows 10 مایکروسافت ارائه شده که بدون نیاز به صرف هزینه و به طور رایگان قابل استفاده باشد؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در رابطه با این موضوع و ماهیت لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان با شما عزیزان صحبت داشته باشیم.

لایسنس ویندوز چیست؟

قبل از اینکه در رابطه با وجود یا عدم وجود لایسنس های اورجینال و رایگان سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت صحبت کنیم بهتر است ماهیت خود لایسنس ویندوز را برایتان تشریح نماییم. اصلا لایسنس ویندوز چیست و به چه دردی می‌خورد؟ مسلما اگر تاکنون از نسخه های کرک شده ویندوز استفاده کرده باشید، اطلاعات کافی در این رابطه ندارید و نیازی هم به بکارگیری پروداکت کی (Product Key) ویندوز نداشته‌اید. اگر بخواهیم خیلی ساده و خلاصه بگوییم، لایسنس یا پروداکت کی ویندوز یک کد 25 رقمی است که با وارد کردن آن در محیط سیستم عامل مذکور می‌توان آن را به طور قانونی فعال کرد!

به بیان دیگر لایسنس ویندوز کدی است که به معنای خرید نسخه اورجینال این سیستم عامل تلقی شده و با استفاده از آن می‌توان بدون محدودیت از ویندوز بر روی کامپیوتر استفاده کرد. لایسنس مختص ویندوز نیست و تمام نرم افزارهای غیر رایگانی که شرکت های سازنده بزرگ روانه بازار می‌کنند هم لایسنس دارند. به همین صورت برای استفاده بدون محدودیت از هر برنامه‌ یا سیستم عامل ویندوز 10 هم نیاز به لایسنس اورجینال یا پروداکت کی خواهید داشت.

در بازار ایران نسخه های زیادی از ویندوز 10 عرضه شده‌اند اما تمام آن ها کرک شده هستند، یعنی نسخه اورجینال سیستم عامل ویندوز محسوب نشده و دارای لایسنس رسمی نخواهند بود. این نوع محصولات توسط شرکت ها و تیم های مختلف کرک می‌شوند. متاسفانه طبق آما اغلب کاربران ایرانی از همین نسخه های کرک شده ویندوز استفاده می‌کنند و نمی‌دانند که بکارگیری این نسخه ها می‌تواند چه خطراتی را برایشان در طی داشته باشد! در ادامه این مطلب بیشتر در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد و مشخص می‌کنیم که آیا لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان وجود دارد یا صرفا یک شعار تبلیغاتی برای جذب مشتری و فریب دادن افراد است؟

چرا لایسنس اورجینال ویندوز بخریم؟

مزایای نسخه اورجینال ویندوز چیست؟
اما شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که وقتی می‌توان نسخه های کرک شده ویندوز را با صرف کمترین هزینه ممکن مورد استفاده قرار داد، چرا باید هزینه بیشتری صرف خرید لایسنس اورجینال شود؟ در پاسخ باید بگوییم که خرید لایسنس اورجینال ویندوز مزیت های متعددی دارد که در نسخه کرک شده شاهد آن ها نخواهید بود. برخی از اصلی ترین این مزیت ها به شرح زیر هستند:

  • دریافت آپدیت ها: وقتی ویندوز را به طور رسمی و قانونی فعال کنید، تمام آپدیت های آن را به طور مستقیم از سرور مایکروسافت دریافت خواهید کرد و بدین ترتیب قادر به نصب و استفاده از جدیدترین آپدیت های ویندوز خواهید بود.
  • امنیت بیشتر: بخش عظیمی از آپدیت های ویندوز مربوط به بخش امنیتی می‌شود و رخنه های امنیتی این سیستم عامل را پوشش می‌دهد، بنابراین زمانی که از ویندوز اورجینال استفاده کنید، امنیت بیشتری خواهید داشت.
  • ثبات بهتر و سرعت بالاتر: خیلی از آپدیت هایی که برای ویندوز 10 عرضه می‌شوند منجر به رفع باگ و افزایش ثبات این سیستم عامل خواهند شد و سرعت عمل آن را هم افزایش می‌دهند. بنابراین با استفاده از ویندوز اورجینال از ثبات و سرعت عمل بالاتر کامپیوتر لذت خواهید برد.
  • عدم نیاز به نصب مجدد: اغلب نسخه های کرک شده ویندوز به مرور با مشکلاتی مثل کند شدن، گیر کردن و غیره رو به رو می‌شوند و بدین ترتیب کاربر مجبور خواهد شد که هر چند وقت یک بار ویندوز را حذف و از نو نصب کند. اما وقتی ویندوز اورجینال روی کامپیوتر نصب باشد، این حالت به راحتی رخ نمی‌دهد و این یکی از اصلی ترین مزیت های ویندوز 10 اورجینال است.
  • عدم نیاز به ابزار فعالسازی: تمام نسخه های کرک شده ویندوز از یک ابزار یا برنامه فعالسازی برخوردار هستند که در واقع کرک سیستم عامل را انجام می‌دهد. در خیلی از مواقع همین ابزار مخرب و بدافزار است و می‌تواند منجر به جاسوسی در اطلاعات کاربر شود. زمانی که نسخه اورجینال ویندوز را نصب کنید و از لایسنس برای فعال سازی آن کمک بگیرید، دیگر نیازی به بکارگیری این نوع ابزارهای مخرب نخواهید داشت.
  • پشتیبانی مایکروسافت: زمانی که ویندوز را به طور قانونی و با استفاده از لایسنس اورجینال فعال کنید می‌توانید از پشتیبانی مستقیم مایکروسافت هم بهره‌مند شوید. مایکروسافت به تمام کاربران و مشتریانش پشتیبانی مستقیم 24 ساعته ارائه می‌کند.
  • حق و حقوق معنوی: با استفاده از لایسنس اورجینال و فعال سازی آن، شما عملا حق و حقوق معنوی شرکت سازنده یعنی مایکروسافت را پرداخت کرده‌اید و این موضوع خود از نظر انسانی حائز اهمیت است.

موارد فوق تنها بخشی از اصلی ترین مزیت ها یا بهتر بگوییم دلایلی هستند که نشان می‌دهند خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 تا چه اندازه حائز اهمیت است و می‌تواند به داشتن یک تجربه کاربری بهتر کمک کند. در بخش بعد در رابطه با واقعی یا دروغ بودن لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان صحبت خواهیم کرد!

لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان: آیا ممکن است ؟!

لایسنس ویندوز اورجینال رایگان عملا وجود ندارد!
خیلی از عرضه کنندگان نسخه های کرک شده ویندوز با شعارهایی مثل لایسنس رایگان ویندوز سعی در فریب مشتریان داشته و بدین ترتیب جوری جلوه می‌دهند که گویا محصول عرضه شده آن ها کرک شده نیست و به نوعی در فعال سازی آن ها از لایسنس قانونی ویندوز استفاده می‌شود! اما باید بدانید که چیزی تحت عنوان لایسنس اورجینال و رایگان ویندوز 10 وجود خارجی ندارد و عملا این عبارت کاملا در تناقض است! لایسنس ویندوز در واقع کدی 25 رقمی است که باید با صرف هزینه خریداری شود و هیچ لایسنس قانونی وجود ندارد که رایگان باشد! پس عملا لایسنس اورجینال و رایگانی برای ویندوز 10 یا هیچ نرم افزار دیگری وجود ندارد.

نکته جالب تر اینکه خیلی از کاربران هم همیشه دنبال نسخه های رایگان ویندوز هستند و عباراتی مثل لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان را در اینترنت جستجو می‌کنند که سبب شده برخی از افراد سودجو از همین نوع جستجوها سوء استفاده به عمل آورده و سعی کنند نسخه های کرک شده ویندوز که در اغلب کشورهای دنیا غیرقانونی هستند را به جای نسخه اورجینال به فروش برسانند. بنابراین مراقبت باشید که فریب شعارهای این چنینی افرا و تیم های سودجو را نخورید، چون هیچ لایسنس قانونی نمی‌تواند رایگان باشد و دو واژه “لایسنس اورجینال” و “رایگان” از نظر ماهیت با یکدیگر در تضاد خواهند بود.

چگونه لایسنس Windows 10 قانونی بخریم؟

اما سوال مهم بعدی مربوط به نحوه خرید لایسنس قانونی و اورجینال ویندوز 10 می‌شود! با توجه به اینکه کشور ما در شرایط تحریم به سر می‌برد و سیستم بانکی کشور به سیستم بانکی بین‌المللی متصل نیست، بنابراین هموطنان عزیز به راحتی و مستقیم قادر به خرید لایسنس ویندوز از مایکروسافت نیستند.

از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند.

این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده) در بازار و سایت‌های اینترنتی اقدام به کلاه برداری و یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند،

دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.

این موضوع در فروش محصولات اصلی مایکروسافت در بازار های غیر رسمی، فروشگاه ها و وبسایت های اینترنتی به دفعات مشاهده شده به نحوی که نسخه های کرک شده در قالب جعبه های اصلی با حاشیه سود بسیار بالایی برای فروشگاه ها در بازار عرضه می‌شوند.

در برخی موارد نیز لایسنس‌های موقت یکساله و یکبار نصب (فعالسازی) به عنوان نسخه اصلی مادام العمر به مشتری ارایه می‌شوند. جالب تر آنکه بعضا اسم و نام هیچ شرکتی در پشت این جعبه های چاپ شده در ایران وجود ندارد و این موضوع امکان هر گونه پیگیری و دریافت پشتیبانی را از خریدار سلب می کند.

برخی از این نسخه ها با شبیه سازی قسمت فعالسازی ویندوز و ارایه دیسک های دستکاری شده و کرک شده امکان تشخیص را از کاربر می‌گیرد، در حالی که لایسنس های این بسته ها بروی دیگر دیسک های کرک شده قابل فعالسازی نیستند.

ویندوز اورجینال؛ بهترین انتخاب ممکن

محصولات اوریجینال و ویندوز قانونی برای شما امنیتی را در هنگام کار با رایانه فراهم می‌کند که نظیر آن را ممکن است قبلا تجربه نکرده باشید. با وجود به روزرسانی‌های مداومی که شرکت مایکروسافت برای ویندوزهای قانونی و محصولات اوریجینال فراهم می‌کند، می‌توانید مطمئن تر از همیشه به انجام کارهای مهم، بانکی و امنیتی خود بپردازید و کمتر نگران سرقت اطلاعاتتان باشید. همینطور با توجه به ویندوزهای کرک‌شده‌‌ای که در دسترس است، می‌توان به طور قاطع گفت که ایجاد مشکل در سیستم و ویندوز شما به راحتی می‌تواند اطلاعاتتان را از بین ببرد و ممکن است دیگر نتوانید آنها را بازیابی کنید. در صورتی که در هنگام استفاده از نسخه‌ی اوریجینال و قانونی ویندوز، می‌توانید از قابلیت‌های ذخیره‌ی ابری مایکروسافت استفاده کنید و تمام اطلاعات خود را در محلی امن بدون هیچ تهدیدی حفظ کنید.

با اینکه در ایران انتخاب محصولات اوریجینال و قانونی می‌تواند سخت باشد اما اگر از افرادی هستید که به حریم شخصی خود و اطلاعاتی که در اختیار دارید، ارزش قائل هستید و دوست دارید بهترین استفاده را از بزرگترین و محبوب‌ترین سیستم عامل جهان ببرید، بنابراین تهیه ویندوز اوریجینال و قانونی می‌تواند انتخابی باشد که یک بار انجام می‌دهید و برای مدت‌ها از مزیت‌های آن استفاده می‌کنید. مایکروسافت لایسنس انواع مختلفی از نسخه‌های ویندوز را با قیمتی به صرفه برای شما فراهم می‌کند تا از تجربه‌ای امن، به روز و کامل برخوردار شوید.

در صورت تمایل به خرید لایسنس اورجینال و مادام العمر ویندوز 10 و دریافت آنی جهت فعالسازی ویندوز خود می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع نسخه های لایسنس ویندوز 10 اورجینال اینجا کلیک بفرمایید

لایسنس اورجینال ویندوز آفیس سرورمایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران، ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز اورجینال 10 ، ویندوز اورجینال 7 و ویندوز اورجینال 8 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talvee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

برچسب ها: تشخیص ویندوز اورجینال, ویندوز اورجینال لپ تاپ, قیمت نصب ویندوز اورجینال, معایب ویندوز اورجینال, مزایای ویندوز اورجینال, مزایای ویندوز 10 اورجینال, امکانات ویندوز اورجینال, تفاوت ویندوز اورجینال و کرک شده, نصب نرم افزار کرک شده روی ویندوز اورجینال, مشکلات ویندوز کرکی, ویندوز کرک شده چیست, قیمت ویندوز 10 اورجینال به دلار, خرید ویندوز 10 اورجینال ارزان, قیمت ویندوز اورجینال, لایسنس ویندوز اورجینال رایگان, لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان, اکسپایر شدن لایسنس ویندوز 10, اکسپایر شدن لایسنس ویندوز, خرید لایسنس ویندوز 10 ارزان, استعلام لایسنس ویندوز 10, امکانات ویندوز اورجینال, ویندوز اورجینال چیست, مزایای ویندوز اورجینال

مایکروسافت لایسنس به عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص و مطرح در ایران، با وجود تحریم های آمریکا، به واسطه شخصیت حقوقی مستقل خود در انگلستان Talee Limited، به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت مشغول به فعالیت است. با توجه به حجم موجودی شرکت، تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی، گارانتی و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که هیچ یک از محصولات ارائه شده از نوع OEM ،Academic یا Charity نیستند و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارائه می‌شوند. مایکروسافت لایسنس به عنوان یک تأمین کننده رسمی، با فعالیت طولانی در ارائه محصولات اصلی مایکروسافت و تجربه ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی برجسته کشور، افتخار دارد که تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی و با تضمین بهترین قیمت (بر اساس نوع لایسنس و شرایط استفاده) به صورت مستقیم عرضه نماید.

برخی از مزایای نسخه‌های اورجینال :

مشتریان ما:

4.8/5 - (6 نظر)

دیگر مطالب

مایکروسافت لایسنس به عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص و مطرح در ایران، با وجود تحریم های آمریکا، به واسطه شخصیت حقوقی مستقل خود در انگلستان Talee Limited، به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت مشغول به فعالیت است. با توجه به حجم موجودی شرکت، تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی، گارانتی و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که هیچ یک از محصولات ارائه شده از نوع OEM ،Academic یا Charity نیستند و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارائه می‌شوند. مایکروسافت لایسنس به عنوان یک تأمین کننده رسمی، با فعالیت طولانی در ارائه محصولات اصلی مایکروسافت و تجربه ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی برجسته کشور، افتخار دارد که تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی و با تضمین بهترین قیمت (بر اساس نوع لایسنس و شرایط استفاده) به صورت مستقیم عرضه نماید.

برخی از مزایای نسخه‌های اورجینال :

مشتریان ما:

خانه
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من