ویندوز 11: آشنایی با تغییرات جدید، امکانات، دانلود و نصب، فعالسازی، لایسنس و نحوه ارتقا به Windows 11

ویندوز 11: آشنایی با تغییرات جدید، امکانات، دانلود و نصب، فعالسازی، لایسنس و نحوه ارتقا به Windows 11

معرفی ویندوز 11: دانلود نسخه پیش نمایش، قابلیت ها، تغییرات، امکانات جدید، مزایا، نحوه ارتقا، فعالسازی و لایسنس و نحوه خرید لایسنس نسخه اورجینال Windows 11

سیستم عامل ویندوز، بیشترین استفاده را در بین کاربران رایانه‌های شخصی دارد. نسل‌های مختلف این سیستم عامل، محبوبیت مختص به خود را دارند. اما اکنون، به تاریخ رونمایی رسمی Windows 11 نزدیک می‌شویم. مایکروسافت به تازگی آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در قالب نسخه 21H1 عرضه کرد؛ اما کاربران ویندوز باید به‌زودی خود را برای عرضه بسیار بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتری آماده کنند. ۲۴ ژوئن‌ (۳ تیر)، یعنی ۱۱ روز دیگر، مایکروسافت قرار است در رویدادی مجازی از «نسل بعدی ویندوز» رونمایی کند که نوید تغییرات بزرگی در این سیستم عامل دیرین می‌‌دهد.
بالاخره و بعد از مدت‌ها نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز ارائه شده و بخش اعظمی از تغییرات آن، مربوط به رابط کاربری خواهد بود. طی روزهای آینده، مایکروسافت قرار است که از جدیدترین نسخه ویندوز خود با اسم رمز Sun Valley رونمایی کند. بخش قابل توجهی از تغییرات UX این ویندوز، از پوسته ویندوز ۱۰X الهام گرفته است و درواقع، نسخه ۱۰X راهی بازار نخواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، طی هفته‌های گذشته، اطلاعات جدیدی از ویندوز ۱۱ فاش شده و طرفداران توانستند نگاهی به رابط کاربری آن بیندازند. Windows 11 از طراحی کاملا جدیدی برخوردار خواهد بود. مایکروسافت طراحی جدید و جذابی برای آن تدارک دیده است و مدت‌ها بود که با اسم رمز Sun Valley در حال طراحی و اماده سازی آن بود.

در کنفرانس بیلد مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان که ۲۵ ماه می (۴ خرداد) برگزار شد، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، اعلام کرد این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای «یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های ویندوز در دهه گذشته»‌ است. همین حرف کافی بود تا شایعات مربوط به بازطراحی بزرگی برای ۱٫۳ میلیارد کاربر این سیستم‌ عامل در سال ۲۰۲۱ را تأیید کند.

با این مقاله همراه شوید تا در جریان هر آنچه از به‌روزرسانی بزرگ ویندوز می‌دانیم قرار بگیرید:

مایکروسافت در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر) یک رویداد اختصاصی برگزار خواهد کرد و قصد دارد تا در این رویداد از نسل بعدی سیستم عامل ویندوز رونمایی کند. این سیستم عامل جدید در حال حاضر با اسم رمز Sun Valley شناخته می‌شود و در چند وقت اخیر شاهد انتشار شایعات و اخبار تأیید نشده‌ای از ویژگی‌های بالقوه آن هستیم. پروژه Sun Valley مفاهیم واقع گرایانه‌ای در خود داشته و طراحی‌های محبوبی روی آن صورت گرفته است. جزئیات جدیدی از سبک جدید رابط کاربری ویندوز فاش می‌شود و برای شروع، می‌توانیم به المان‌های سیستمی در بالای نوار وظیفه اشاره کنیم. منو Start این ویندوز شامل کارت‌های جدیدی از نسخه‌های قبلی ویندوز خواهد بود و توسعه دهندگان، دوباره آن را تغییر داده‌اند. البته این تغییرات صرفا از نظر بصری بوده است و در زمینه عملکردی چیزی را شاهد نیستیم. باید بپذیریم که این تغییرات کوچک، سبب شده است که ظاهر ویندوز تازه سازی خوبی داشته باشد. صفحه کنترلی ویندوز هم دارای حالت Float خواهد بود و طراحی مشابهی با منو استارت دارد.

دکمه‌های کنترلی در ویندوز ۱۱، در یک پنل جداگانه قرار گرفته‌اند و بخش اعلانات هم در یک پنل جداگانه خواهد بود. در نهایت به پنل مخصوص المان‌های دیگر می‌رسیم که در یک صفحه جداگانه جای می‌گیرند. زاویه‌های راست در ویندوز ۱۱ پنهان شده‌اند و به جای آن، فیلت‌ها جایگزین می‌شوند. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که مایکروسافت سنت‌های همیشگی خود را زیر پا نگذاشته و بازهم از زاویه‌های راست استفاده می‌کند. برخی هم انتظار دارند که سال ۲۰۲۱ سالی برای تغییر بوده و مایکروسافت بالاخره از فیلت‌ها استفاده می‌کند.

در ابتدا تصور می‌شد که آپدیت سان ولی، امکانات را جهت تغییرات گسترده در ویندوز 10 به همره داشته باشید؛ اما با نسخه جدیدی که در سطح اینترنت انتشار یافت، اکنون می‌توان به طور قطع ریلیز بعدی مایکروسافت را با نام ویندوز 11 معرفی کرد. در واقع آن‌طور که مایکروسافت وعده داده بود، ویندوز 10 آخرین سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت نیست و گویی که برنامه‌ها تغییر کرده و این بار قرار است سیستم‌عامل جدیدی با نام ویندوز 11 عرضه شود. ویندوز 11، قرار است که مشهورترین محصول مایکروسافت را به سطحی کاملا جدید برساند. این ریلیز جدید که امروز نشر پیدا کرده، در واقع یکی از اولین نسخه‌های ویندوز 11 است که احتمالا به زودی شاهد انتشار رسمی آن خواهیم بود. ویندوز 11، یک طراحی کاملا جدید دارد. مایکروسافت احتمالا باید دلیل قانع‌کننده‌ای برای رد ادعاهای قدیمی خود داشته باشد. شاید که ویندوز 11 با تغییرات گسترده خود، بهترین دلیل ممکن برای این کار باشد. غول دنیای فناوری یعنی مایکروسافت، مدت‌ها زمان صرف طراحی و آماده‌سازی نسخه جدید ویندوز کرد.

مسلماً تغییرات تجربه کاربری در ویندوز 11 همانند چیزی که در مهاجرت از ویندوز 7 به ویندوز 8 شاهدش بودیم نخواهد بود. اما تا به اینجا حداقل می‌دانیم که مایکروسافت در سیستم عامل بعدی خود از زبان طراحی Fluent که چهار سال گذشته از آن رونمایی کرد استفاده خواهد نمود تا تجربه کاربری را به ویژه در دستگاه‌هایی که صفحه نمایش لمسی دارند بهبود دهد. ویندوز 11 شاید تنها ظاهر اصلی این سیستم عامل را دست خوش تغییر نکند، بلکه شیوه خرید و نصب نرم افزارها را نیز برای کاربران تغییر خواهد داد. همانطور که گفته شد این شرکت در حال فعالیت برای ارائه پلفترم جدید Microsoft Store است، یکی از اقدامات اخیر کاهش سهم مایکروسافت از درآمد فروش بازی‌ها در این پلفترم است که از 30 درصد به 12 درصد رسیده است. با وجود اینکه این میزان رقم زیادی نیست اما باعث می‌شود تا پلفترم مایکروسافت رقابت نزدیک‌تری با سایر پلفترم‌ها نظیر Steam و Epic Games داشته باشد.

زمان بندی عرضه ویندوز 11

اگر نگاه دقیقی به گذشته بیاندازیم، پیش‌نمایش‌های ویندوز ۱۰ در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر شدند و سپس در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۵ این سیستم عامل به طور رسمی عرضه شد. بدین ترتیب ویندوز ۱۱ نیز ممکن است چنین رویه‌ای را پیش بگیرد و در ماه سپتامبر سال جاری تنها شاهد رونمایی‌اش باشیم. از آنجایی که این آپدیت یکی از قوی‌ترین به روز رسانی‌ها خواهد بود بنابراین انتظار داریم حدود ۵ الی ۶ ماه بعد از رونمایی یعنی حدودا مارس ۲۰۲۲ به طور رسمی عرضه شود.

رونمایی از ویندوز 11: رونمایی از ویندوز 11 در جریان رویداد اختصاصی مایکروسافت در روز 24 ژوئن (3 تیر) اتفاق خواهد افتاد.

انتشار نسخه پیش نمایش اینسایدر ویندوز 11: مایکروسافت به احتمال زیاد پس از معرفی ویندوز 11، نسخه پیش نمایش آن را در اختیار اینسایدرها قرار خواهد داد تا با ویژگی‌های آن آشنا شده و این نسخه جدید از ویندوز را مورد بررسی قرار دهند.

عرضه نسخه پایدار و نهایی ویندوز 11: مایکروسافت معمولاً در ماه اکتبر هر سال، به‌روزرسانی ویندوز را عرضه می‌کند و از همین رو انتظار می‌رود در اکتبر پیش رو شاهد عرضه نسخه نهایی ویندوز 11 باشیم.

آیا ارتقاء به ویندوز 11 برای دارندگان ویندوز 10 رایگان خواهد بود؟

اگر مایکروسافت به راستی قصد انتشار ویندوز 11 را داشته باشد، مهمترین سوالی که مطرح می‌شود این است که تکلیف کاربران فعلی ویندوز 10 چه خواهد شد؟ در پاسخ، اگر روند تاریخی و سنتی مایکروسافت را ملاک قرار دهیم، می‌توان انتظار داشت که ارتقاء به ویندوز 11 برای کاربران فعلی ویندوز 10 رایگان باشد. البته، هنوز هیچ چیز قطعی نیست و برای پی بردن به جزئیات، باید منتظر رویداد هفته آینده مایکروسافت باشیم.

مایکروسافت لایسنس به عنوان تنها عرضه کننده رسمی محصولات اصلی مایکروسافت در ایران مفتخر به ارایه لایسنس اورجینال ویندوز 11 در زمان انتشار نسخه نهایی در سراسر جهان به طور همزمان در ایران می باشد.

همچنین مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران، ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز اورجینال 10 ، ویندوز اورجینال 7 و ویندوز اورجینال 8 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

غول ردموندی در سال‌های اخیر سعی کرده تا ویندوز را به عنوان یک سرویس در اختیار کاربران قرار دهد و به این شیوه کاربران بیشتری را به استفاده از آخرین نسخه این سیستم عامل ترغیب نماید. این سیاست باعث شد تا به‌روزرسانی ویندوز 10 به صورت رایگان برای دارندگان ویندوز 7 و ویندوز 8 ارائه شود و به این ترتیب، مایکروسافت توانست در مدت زمانی کوتاه، آمار استفاده از ویندوز 10 را به بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان برساند. تقریبا 6 سال پیش وقتی مایکروسافت اقدام به انتشار ویندوز 10 کرد، راهکاری لازم بود تا کاربران نسخه‌های قدیمی تشویق به ارتقا به جدیدترین نسخه شوند. ردموندی‌ها برای این کار استراتژی های مختلفی را امتحان کردند. یکی از موثرترین آنها، امکان بروزرسانی رایگان از نسخه‌های قدیمی‌تر به جدیدترین نسخه بود. به راحتی با این کار چند صد میلیون کاربر به ویندوز 10 مهاجرت کردند. حال که در هیاهوی انتشار نسخه جدید ویندوز به سر میبریم، ممکن است باری دیگر این راهکار موثر را عملی کند. احتمالا ارتقای رایگان به ویندوز 11 برای کاربران ویندوز 7 و 8 در نظر گرفته شود. شاید بالاخره مایکروسافت موفق شود سرسخت‌ترین کاربران را هم مجبور به ارتقا کند.

جالب است که هنوز 100 میلیون کامپیوتر شخصی به ویندوز 7 مجهزند. ویندوز منسوخ شده اما محبوب مایکروسافت که طرفداران وفاداری دارد و حاضر نشده اند تا این لحظه این ویندوز قدیمی را رها کنند. شاید تنها شانسی که برای تشویق ارتقای سیستم عامل اینگونه کاربران وجود داشته باشد، پیشنهاد ارتقای رایگان به ویندوز 11 است. زمان زیادی تا رویداد معرفی نسخه جدید ویندوز باقی نمانده است. نسخه‌ای که طبق تصاویر و ویدئوهای لو رفته از محیط آن، دارای رابط کاربری جدیدی است.

بیشترین تغییراتی که Windows 11 به خود دیده مربوط به باز طراحی ظاهری ویندوز 10 است. در نسخه preview منتشر شده میتوان طراحی جدید تسک بار، منوی استارت، اپ تنظیمات و ویندوز اکسپلورر را مشاهده کرد. به نظر می رسد که ویژگی کاشی های زنده از منوی استارت حذف شده باشد. همچنین اضافه شدن گوشه های گرد به پنجره ها یکی دیگر از ویژگی هایی است که در مدرن شدن این سیستم عامل نقش مهمی دارد. با توجه به اینکه هنوز این سیستم عامل به طور رسمی معرفی نشده است و نسخه منتشر شده نسخه Dev و پیش نمایش است، لذا اطلاعات دقیقی از تمامی تغییرات و ویژگی های جدید این سیستم عامل در دست نیست.

امکانات و ویژگی‌های Windows 11 :

مهمترین تغییرات ویژگی‌های جدید ویندوز 11

طراحی دوباره بخش تنظیمات
مایکروسافت در ویندوز 11 طراحی بخش تنظیمات را مورد بازنگری کلی قرار داده و رابط کاربری آن را ساده‌تر کرده است.

رابط کاربری جدید
مایکروسافت به تازگی تغییراتی در رابط کاربری نرم افزارهای خود ایجاد کرده و انتظار می‌رود این روند در ویندوز 11 هم تکرار شود. از جمله مهمترین تغییرات رابط کاربری می‌توان به گردتر شدن گوشه المان‌های مختلف، از آیکون‌ها گرفته تا پنجره‌ها و غیره، اشاره کرد. همچنین، گفته می‌شود که منوی استارت شناور مشابه با آنچه که در سیستم عامل کنسل شده ویندوز 10 ایکس دیده بودیم، به کار گرفته خواهد شد.

اکشن سنتر جدید
مایکروسافت در ویندوز 10 ایکس قصد داشت بخش اکشن سنتر (Action Center) را از نو طراحی کرده و بهبودهایی در زمینه طراحی و عملکرد آن اعمال کند. برای مثال، برای تعویض شبکه وای-فای یا دستگاه‌های بلوتوثی دیگر لازم نبود صفحه تنظیمات را باز کنید و از همین بخش به راحتی می‌شد این کارها را انجام داد. این یک پیشرفت بسیار قابل توجه و کاربردی است و اکنون که مایکروسافت رسماً ویندوز 10 ایکس را لغو کرده، می‌توان انتظار داشت که این تغییرات در ویندوز 11 ایجاد شوند.

برای بخش اعلان‌ها هم ظاهراً یک قسمت جداگانه در بالای صفحه تنظیمات سریع در نظر گرفته شده و علاوه بر این، یک دکمه “پاک کردن همه” (Clear All) برای حذف تمام اعلان‌های در انتظار وجود خواهد داشت. حتی ممکن است داشبوردی در قسمت Task View ایجاد شده و نظارت بر اکانت مایکروسافت و رویدادهای آتی را برای کاربر ساده‌تر کند.

طراحی مجدد فروشگاه مایکروسافت
مایکروسافت در ماه اوت سال گذشته فروشگاه ایکس باکس را بازطراحی کرد و اکنون نیز در حال طراحی مجدد مایکروسافت استور است. بنا به گزارش جدیدی که Windows Central منتشر کرده، فروشگاه جدید مایکروسافت رابط کاربری مدرن‌تری داشته و فضای بازتری را برای کاربران و توسعه دهندگان ارائه خواهد کرد.

با توجه به نسخه پیش نمایش ارائه شده، نمیتوان از تمامی امکانات جدید ویندوز 11 با قطعیت صحبت کرد؛ بعلاوه که بیشتر تغییرات در بخش طراحی انجام شده است:

  • بازطراحی تسک بار، منوی استارت و رابط جستجو
  • امکان تعیین موقعیت قرار گیری آیکون های تسکبار و منوی استارت (مانند وسط یا چپ)
  • طراحی جدید آیکون های ویندوز اکسپلورر
  • اضافه شدن بخش ویجت ها به تسکبار و نمایش آب و هوا، اخبار و سایر محتوای مبتنی بر وب
  • ارتقای قابلیت Snap و اماکن انتقال راحت تر پنجره ها به گوشه های صفحه
  • اپ جدید برای ایکس باکس (new Xbox experience & Xbox app)
  • گرد شدن گوشه های پنجره ها
  • بهبود کنترل لمسی ویندوز
  • تطبیق بیشتر با طراحی Fluent Design
  • ارتقای ویژگی دسکتاپ های مجازی و امکان تعیین تصویر پس زمینه جداگانه برای هر کدام

سیستم مورد نیاز

Processor: 1GHz or faster CPU or System on a Chip (SoC)
Memory: 1GB for 32-bit or 2GB for 64-bit.
Hard drive space: 32GB clean install or new PC (16 GB for 32-bit or 20 GB for 64-bit existing installation).
Graphics: DirectX 9 or later with WDDM 1.0 driver.
Display: 800×600.

چگونه ویندوز 11 را دانلود و نصب کنیم؟

در حال حاضر ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که ویندوز 11 را به عنوان سیستم عامل اصلی نصب کنید ، زیرا هنوز نسخه اصلی آن منتشر نشده است و نسخه ای که منتشر شده است ناپایدار است. با این وجود می توانید این نسخه را بر روی ماشین مجازی vmware یا virtual box نصب کرده و امتحان کنید.

برای دانلود نسخه منتشر شده ویندوز 11 میتوانید از این لینک استفاده کنید: دانلود ویندوز 11 با لینک مستقیم

مایکروسافت لایسنس به عنوان تنها عرضه کننده رسمی محصولات اصلی مایکروسافت در ایران مفتخر به ارایه لایسنس اورجینال ویندوز 11 در زمان انتشار نسخه نهایی در سراسر جهان به طور همزمان در ایران می باشد.

همچنین مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران، ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز اورجینال 10 ، ویندوز اورجینال 7 و ویندوز اورجینال 8 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

ویدئو: عرضه محصولات اصلی مایکروسافت در ایران توسط همکار رسمی مایکروسافت Talee Limited

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

برچسب ها: دانلود ویندوز 11, معرفی ویندوز 11, خرید ویندوز 11, لایسنس ویندوز 11, لایسنس Windows 11, تغییرات Windows 11, ویژگی های Windows 11, امکانات Windows 11, مزایای Windows 11, Windows 11 اورجینال, لایسنس اورجینال ویندوز 11, خرید اینترنتی Windows 11, نسخه نهایی ویندوز 11, لایسنس اصلی ویندوز 11, ارتقا ویندوز به نسخه یازده, ویندوز یازده, معرفی ویندوز یازده, لایسنس اورجینال ویندوز 11, خرید لایسنس ویندوز 11, آموزش نصب ویندوز 11, مزایای ویندوز 11, خرید نسخه اورجینال Windows 11, دلایل ارتقا به Windows 11, چرا ویندوز 11, فروش Windows 11, فعالسازی Windows 11, کد اکتیو Windows 11, معرفی Windows یازده, مایکروسافت ویندوز 11, Microsoft Windows 11, فعالسازی قانونی ویندوز 11, تفاوت ویندوز 10 و 11, دانلود رایگان ویندوز 11, پیش نمایش ویندوز 11, تصاویر ویندوز 11, راهنمای ارتقا به ویندوز 11, دلایل ارتقا به ویندوز 11, مایکروسافت ویندوز یازده, ویندوز Sun Valley, ویندوز 10x, معرفی ویندوز 10x, ویندوز 10x چیست

مایکروسافت لایسنس به عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص و مطرح در ایران، با وجود تحریم های آمریکا، به واسطه شخصیت حقوقی مستقل خود در انگلستان Talee Limited، به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت مشغول به فعالیت است. با توجه به حجم موجودی شرکت، تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی، گارانتی و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که هیچ یک از محصولات ارائه شده از نوع OEM ،Academic یا Charity نیستند و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارائه می‌شوند. مایکروسافت لایسنس به عنوان یک تأمین کننده رسمی، با فعالیت طولانی در ارائه محصولات اصلی مایکروسافت و تجربه ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی برجسته کشور، افتخار دارد که تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی و با تضمین بهترین قیمت (بر اساس نوع لایسنس و شرایط استفاده) به صورت مستقیم عرضه نماید.

برخی از مزایای نسخه‌های اورجینال :

مشتریان ما:

4.8/5 - (6 نظر)

دیگر مطالب

مایکروسافت لایسنس به عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص و مطرح در ایران، با وجود تحریم های آمریکا، به واسطه شخصیت حقوقی مستقل خود در انگلستان Talee Limited، به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت مشغول به فعالیت است. با توجه به حجم موجودی شرکت، تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی، گارانتی و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که هیچ یک از محصولات ارائه شده از نوع OEM ،Academic یا Charity نیستند و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارائه می‌شوند. مایکروسافت لایسنس به عنوان یک تأمین کننده رسمی، با فعالیت طولانی در ارائه محصولات اصلی مایکروسافت و تجربه ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی برجسته کشور، افتخار دارد که تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی و با تضمین بهترین قیمت (بر اساس نوع لایسنس و شرایط استفاده) به صورت مستقیم عرضه نماید.

برخی از مزایای نسخه‌های اورجینال :

مشتریان ما:

خانه
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من