معرفی محصولات سخت افزاری مایکروسافت: سرفیس، هولولنز و …

معرفی محصولات سخت افزاری مایکروسافت: سرفیس، هولولنز و...

مروری بر محصولات سخت افزاری مایکروسافت

نمای کلی محصولات سخت افزاری مایکروسافت را می توان در معرفی سرفیس، هولولنز 2 مایکروسافت مشاهده کرد. سری تبلت ها و لپ تاپ های سرفیس به گونه ای طراحی شده اند که تجربه محاسباتی قدرتمندی را برای کاربران فراهم کنند که همچنین سبک وزن و قابل حمل است. هولولنز یک دستگاه منحصربه‌فرد است که قدرت واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) را ترکیب می‌کند تا کاربران را قادر به تعامل با محتوای دیجیتال در تنظیمات دنیای واقعی کند. HoloLens 2 با ویژگی هایی مانند تعامل طبیعی کاربر، نقشه برداری فضایی و بینش مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) تجربه پیشرفته تری را ارائه می دهد. در نهایت، فروشگاه مایکروسافت طیف گسترده ای از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری را برای خرید به مشتریان ارائه می دهد. با وجود تمام این محصولات سخت افزاری، واضح است که مایکروسافت متعهد است بهترین تجربه محاسباتی ممکن را برای کاربران فراهم کند.

هولولنز: مقدمه
هولولنز، هدست واقعیت افزوده (AR)/واقعیت ترکیبی (MR) مایکروسافت، اولین نمایشگر نصب شده روی سر بود که پلتفرم Windows Mixed Reality را تحت سیستم عامل رایانه ویندوز 10 اجرا می کرد. این دستگاه به کاربران امکان تعامل با هولوگرام ها را از طریق حرکات کاملا طبیعی دست و نمایش دقیق سطوح دنیای واقعی اطراف هولولنز ارائه می دهد. با ویژگی هایی مانند Windows Update for Business و Microsoft Mesh، هولولنز آماده است تا یادگیری و بهره وری را به ارتفاعات جدیدی برساند.

HoloLens 2: ویژگی ها و مشخصات
هولولنز 2 دارای میدان دید بزرگتر، ردیابی بلادرنگ، فرمان و کنترل صوتی روی دستگاه، زبان طبیعی با اتصال به اینترنت، حافظه فلش 64 گیگابایتی و راحتی پوشیدن بهبود یافته است. همچنین شامل ترکیبی از سخت افزار، واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی (AI) است تا بهره وری شما را به قلمروی ناشناخته برساند. با استفاده از دو فریم که پوشیدن هدست را راحت‌تر می‌کند، اکنون می‌توانید با فناوری نقشه‌برداری فضایی آن، نمایش دقیقی از سطوح واقعی اطراف هولولنز داشته باشید و همچنین از طریق حرکات کاملاً طبیعی دست با هولوگرام‌ها تعامل داشته باشید. همه این ویژگی ها HoloLens 2 را به دستگاهی پیشرفته تبدیل می کند که می تواند فرصت های جدیدی را برای کار شما باز کند.

پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز
پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز پایه و اساس ایجاد تجربیات تعاملی و همهجانبه ای را فراهم می کند که از جدیدترین فناوری ها مانند نقشه برداری فضایی، تعامل طبیعی و محاسبات هولوگرافیک بهره می برند. با استفاده از این پلتفرم، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایی ایجاد کنند که تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را برای ایجاد محتوای جذاب برای دستگاه‌های هولولنز و سرفیس ایجاد کنند. با استفاده از Microsoft Mesh، کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از این پلتفرم برای ایجاد فضاهای مجازی مشترک استفاده کنند که تیم‌ها بتوانند در واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده با هم کار کنند. با معرفی HoloLens 2، ویژگی های پیشرفته ای مانند ردیابی چشم و ردیابی دست به این پلتفرم اضافه شده است و توسعه دهندگان اکنون می توانند تجربیات واقعی تر و همه جانبه تر را با سهولت بیشتری ایجاد کنند.

Insight و Microsoft HoloLens 2
اینسایت و مایکروسافت از HoloLens 2، جدیدترین تکامل یک کامپیوتر هولوگرافیک بدون اتصال، که برای کمک به حل مشکلات واقعی کسب و کار امروزی طراحی شده است، رونمایی کردند. HoloLens 2 با ویژگی هایی مانند ردیابی چشم در زمان واقعی، فرمان و کنترل صوتی، پردازش زبان طبیعی با اتصال به اینترنت، و پلت فرم واقعیت ترکیبی ویندوز، ابزار قدرتمندی است که می تواند یادگیری و بهره وری را به ارتفاعات جدیدی برساند. علاوه بر هولولنز، مایکروسافت همچنین تبلت سرفیس بوک و سرفیس را برای تجربه محاسباتی موبایلی بهینه با تعامل طبیعی و نقشه برداری فضایی تولید می کند. از طریق فروشگاه مایکروسافت، مشتریان می‌توانند سخت‌افزار و نرم‌افزار را خریداری کنند و همچنین به Microsoft Mesh، یک پلتفرم مجازی برای همکاری همهجانبه دسترسی پیدا کنند. مایکروسافت با محصولات سخت افزاری نوآورانه خود راه را برای آینده ای هیجان انگیز در محاسبات واقعیت ترکیبی هموار می کند.

سرفیس بوک و تبلت سرفیس
تبلت سرفیس بوک و سرفیس یک لپ‌تاپ همه‌کاره، تبلت قدرتمند و استودیوی قابل حمل را ارائه می‌کنند که می‌تواند برای هر کاری یا نیاز خلاقانه سازگار شود. سرفیس بوک دارای پردازنده نسل ششم Intel® Core i5 یا i7 است که قدرت و سرعت چشمگیری را ارائه می دهد. پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA عملکرد فوق‌العاده‌ای برای بازی، استریم و تولید محتوا دارند. تبلت سرفیس یک رایانه شخصی مبتنی بر صفحه نمایش لمسی است که سیستم عامل مایکروسافت ویندوز را اجرا می کند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که از مزایای فروشگاه مایکروسافت برای خرید سخت افزار و نرم افزار و همچنین پلت فرم مجازی Microsoft Mesh استفاده کنند. با همه این ویژگی ها، محصولات سخت افزاری مایکروسافت مطمئناً روش کار و ایجاد ما را متحول خواهند کرد.

تعامل طبیعی و نقشه برداری فضایی
تعامل طبیعی و نقشه برداری فضایی اجزای جدایی ناپذیر محصولات سخت افزاری مایکروسافت مانند هولولنز 2، سرفیس بوک و تبلت سرفیس هستند. HoloLens 2 تعامل طبیعی را از طریق ردیابی دست، دستورات صوتی، ردیابی چشم و نقشه برداری فضایی فراهم می کند. پلت فرم Windows Mixed Reality یک محیط شبیه سازی شده برای HoloLens فراهم می کند تا مش نقشه برداری فضایی خود را مشاهده کند. هولولنز همچنین دارای یک واحد اندازه گیری اینرسی (IMU) است که شتاب سنج، ژیروسکوپ و مغناطیس سنج را برای ردیابی حرکت ترکیب می کند. هولولنز 2 همچنین می تواند از طریق استفاده در صنایع مختلف مانند مهندسی و معماری درآمدزایی کند. علاوه بر این، فروشگاه مایکروسافت به مشتریان یک فروشگاه راحت برای خرید سخت افزار و نرم افزار از مایکروسافت ارائه می دهد. در نهایت، پلت فرم Microsoft Mesh به کاربران اجازه می دهد تا به صورت مجازی با هولوگرام ها در زمان واقعی همکاری کنند. با ادامه پیشرفت فناوری، محصولات سخت افزاری مایکروسافت تعاملات بصری بیشتری با محیط خود ارائه می دهند و فرصت های بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کنند تا از پتانسیل واقعیت ترکیبی استفاده کنند.

درآمد حاصل از HoloLens و Surface
درآمد دستگاه های مایکروسافت که در ماه اکتبر گزارش شد، از مجموع فروش لوازم جانبی هولولنز، سرفیس و رایانه شخصی به دست آمده است. این شرکت در توسعه پایدار و فناوری سرمایه گذاری کرده است تا محصولاتی مانند HoloLens 2 و Surface Laptop 4 را وارد بازار کند. راه حل های سخت افزاری مایکروسافت با ویژگی هایی مانند تعامل طبیعی، نقشه برداری فضایی و پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز، برای کمک به سازمان ها در افزایش درآمد، بهبود روابط با مشتری و یافتن فرصت های جدید و بزرگتر طراحی شده اند. مشتریان می توانند این محصولات را برای نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری خود از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند. علاوه بر این، Microsoft Mesh یک پلتفرم مجازی است که افراد را قادر می‌سازد تا تجربیات مشترکی با محتوای هولوگرافیک ایجاد کنند. همانطور که تکنولوژی به تکامل و توسعه ادامه می دهد، محصولات مایکروسافت مطمئناً در آینده به نوآوری خود ادامه خواهند داد.

فروشگاه مایکروسافت: خرید سخت افزار و نرم افزار

فروشگاه مایکروسافت مکان مناسبی برای خرید سخت‌افزار مانند رایانه‌های شخصی، محصولات سرفیس و کنسول‌های ایکس‌باکس، یا دانلود نرم‌افزار و محتوای دیجیتال، از جمله برنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر است. خرید در فروشگاه مایکروسافت راهی راحت و مطمئن برای دسترسی به محصولات مورد نیاز کاربران فراهم می کند، خواه به دنبال آخرین نسخه مایکروسافت آفیس باشند یا یک بازی جدید برای کنسول Xbox خود. به علاوه، مشتریان می‌توانند از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه که منحصراً از Insight در دسترس است، استفاده کنند.

Microsoft Mesh: پلتفرم مجازی
Microsoft Mesh یک پلتفرم مجازی است که کاربران را قادر می‌سازد تا با حضور خود ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند، در فضا به اشتراک بگذارند و خود را در تجربیات غوطه‌ور کنند انگار که شخصاً هستند. با برنامه‌های دارای مش، کاربران می‌توانند در هولولنز ۲، هدست‌های واقعیت مجازی، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها یا رایانه‌های شخصی به پلتفرم دسترسی داشته باشند. مایکروسافت هولولنز 2 یک هدست واقعیت ترکیبی است که به شما کمک می‌کند مشکلات تجاری واقعی را با برنامه‌های هوشمند و عکس‌ها و ویدیوهای هولوگرام و محیط فیزیکی ترکیبی حل کنید. پلتفرم Windows Mixed Reality به کاربران اجازه می دهد تا انواع راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری واقعیت مجازی را بررسی کنند. Taqtile توسعه‌دهنده نرم‌افزارها و راهکارهای واقعیت مجازی، موبایلی و ترکیبی است که پشتیبانی خود را از هدست مایکروسافت HoloLens 2 اعلام کرده است. محصولات سخت افزاری مایکروسافت مانند سرفیس و هولولنز این پتانسیل را دارند که درآمد این شرکت را افزایش دهند. با استفاده از فروشگاه مایکروسافت، مشتریان می توانند سخت افزار و نرم افزار را برای استفاده از این محصولات خریداری کنند. از آنجایی که مایکروسافت به گسترش سبد سخت افزاری خود ادامه می دهد، آینده برای فناوری پیشرفته آن روشن به نظر می رسد.

آینده محصولات سخت افزاری مایکروسافت
آینده محصولات سخت افزاری مایکروسافت روشن به نظر می رسد و انتظار می رود هولولنز 3 در سال 2023 منتشر شود. مایکروسافت متعهد به ایجاد و اختراع مجدد دسته ها با سخت افزارهای خود مانند Xbox و Surface و با معرفی Microsoft Mesh، یک پلت فرم مجازی، است. به نظر می رسد که امکانات بی پایان است. Panos Panay سرپرستی بخش کامپیوترهای Surface را بر عهده دارد، در حالی که Jeff Teper بر ویندوز و سخت افزار نظارت دارد. این تغییر در ساختار سازمانی در نحوه تعامل مشتریان با محصولات مایکروسافت در آینده کلید خواهد بود. واقعیت افزوده همچنین سطح جدیدی از یادگیری و بهره‌وری را تعیین می‌کند، همانطور که در HoloLens 2 مشهود است. همه این جنبه‌ها به آینده‌ای هیجان‌انگیز برای محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت اشاره می‌کنند.

برچسب ها: مایکروسافت, واقعیت افزوده, هوش مصنوعی مایکروسافت, سخت افزار, HoloLens, Microsoft Mesh, Xbox, Surface Laptop, Surface Book, سخت افزار مایکروسافت, Microsoft, Microsoft License,

مایکروسافت لایسنس به عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص و مطرح در ایران، با وجود تحریم های آمریکا، به واسطه شخصیت حقوقی مستقل خود در انگلستان Talee Limited، به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت مشغول به فعالیت است. با توجه به حجم موجودی شرکت، تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی، گارانتی و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که هیچ یک از محصولات ارائه شده از نوع OEM ،Academic یا Charity نیستند و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارائه می‌شوند. مایکروسافت لایسنس به عنوان یک تأمین کننده رسمی، با فعالیت طولانی در ارائه محصولات اصلی مایکروسافت و تجربه ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی برجسته کشور، افتخار دارد که تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی و با تضمین بهترین قیمت (بر اساس نوع لایسنس و شرایط استفاده) به صورت مستقیم عرضه نماید.

برخی از مزایای نسخه‌های اورجینال :

مشتریان ما:

4.5/5 - (8 نظر)

دیگر مطالب

مایکروسافت لایسنس به عنوان اولین تأمین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص و مطرح در ایران، با وجود تحریم های آمریکا، به واسطه شخصیت حقوقی مستقل خود در انگلستان Talee Limited، به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت مشغول به فعالیت است. با توجه به حجم موجودی شرکت، تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی، گارانتی و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند. علاوه بر این، لازم به ذکر است که هیچ یک از محصولات ارائه شده از نوع OEM ،Academic یا Charity نیستند و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارائه می‌شوند. مایکروسافت لایسنس به عنوان یک تأمین کننده رسمی، با فعالیت طولانی در ارائه محصولات اصلی مایکروسافت و تجربه ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی برجسته کشور، افتخار دارد که تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی و با تضمین بهترین قیمت (بر اساس نوع لایسنس و شرایط استفاده) به صورت مستقیم عرضه نماید.

برخی از مزایای نسخه‌های اورجینال :

مشتریان ما:

خانه
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من